Ako sa vo svete [ne]stratiť

Aj toto tu nájdete


Zas a znova

OliverOliver

Už je tomu nejaký ten piatok, dokonca nejaký ten mesiac, čo som na blog nepridal nič nové.

Čína je stále úžasná a vždy sa nájde niečo, prípadne niekto, kto ma prekvapí.

Pred nedávnom, ehm ehm, minulý rok v novembri, som písal na blogu N-ka o Čínskom “sviatku” nezadaných. Sviatok to bol najmä pre Alibabu na čele s Jackom Ma, ktorý takto šikovne tieto štyri jedničky (11.11.) komerčne využil.

Čínsky sviatok "Deň nezadaných" skomerčnila Alibaba

Čínsky sviatok „Deň nezadaných“ skomerčnila Alibaba

Málokto sa nad tým dnes pozastaví, ale ani Deň matiek či Valentín nemajú také svetské základy ako si myslíme. Za ich zrodom tiež možno hľadať podnikateľského ducha biznismenov, ktorí sa chopili šance.

V prípade tohto čínského “sviatku” sa s jeho “posolstvom” až tak netrápili. Všetkým je jasné že je to v prvom rade o neskutočných akciách predajcov a výpredajov všetkého druhu.

Nebudem vás už viac napínať, viac o tejto nakúpnej horúčke sa dočítate v článku tu.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Comments 1